DİRİLİŞ

Küçüktüm göremedim yapılan hileleri, kördüm
Yaşadıkça öğrendim, haksızlıkları gördüm

Kimileri insanların gözüne ağ ördü
Pek az kişi bu ağı gördü
Gören örenlere sövdü
Sövenler susturuldu, kan kusturuldu


İnsanlar kaosun eşiğinde
Uyuyor adeta ninni eşliğinde, bebek beşiğinde

Tatlı rüyalara daldık
Yanıltıcı rüyaları gerçek sandık

Biz rüya görürken gerçekleri çaldılar
Geleceğimizi elimizden aldılar

Uyanmazsak bu sonumuz olur
Uyanmak için bilim, yolumuz olur

Sorgulamak beyne yarayan kür'dür
Sorgulayan kişi uyanmıştır, artık hür'dür

Tüm güç onların elinde
İsyan sloganları olmalı halkın dilinde

Yol gösterici yıldız gibi yükselelim
Doğru yolu gösterelim

Ey kör, gözlerine çekilen perdeyi kaldır
Düşüncelerini kuşan, seni sömürenlere saldır!

Silahımız fikirlerimiz olmalı
Şarjörlerimiz isyanla dolmalı
Elegeçirmeliyiz yönetimi, insanlık özgürlüğe doymalı !

athenachannon@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder